Fläsksuccén fortsätter

Idag så åkte jag förbi golfrestaurangen och åt "veckans överraskning" vilket är en av de bästa måltiderna som jag vet.

I morgon är det en annan favorit och jag såg krögaren Pelle vara i full färd med att förbereda densamma. Raggmunkt med fläsk och för någon vecka sedan så var de 25 kg fläsk som han stekt slut kl 12.30 så nu har det blivit till att ta hem ytterligare fläsk.

Så vet ni inte var ni skall äta i morgon ta en sväng förbi golfrestaurangen på Strängnäs GK och jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna och inte heller lämna platsen hungrig. Själv missar jag morgondagens fläsk då det är jobb i huvudstaden som kallar.

PS! Kan även rapportera att jag stötte på en "snubbe" på lunchen som tyckte att jag var för gammal för att blogga. Tror nog att han mest var avundsjuk. DS!

Kommentarer
Postat av: G.....

Gammal man gör så gott han kan...:)

2008-12-05 @ 10:04:22
Postat av: jan nordström

Ute, lova mig att du inte slutar blogga, lova!

Ser fram mot kommande golfskildringar...

2008-12-05 @ 11:35:20
Postat av: UTE

G........... - Känner mig inte så gammal men kanske i förhållande till dig eller????? och Du var gårdagskvällen trevlig?



jan nordström - nej jag kör ett tag till och nu när det är "spelledigt" så får det bli lite övrigt på bloggen också och jag hoppas att även det är läsvärt.



Önskar er båda en BRA helg!



UTE

Postat av: G.....

Hmm det där var ju ett gammalt talesätt vettu, kanske inte stämmer på alla...Ja tack, gårdagen var mycket trevlig...vilket märktes imorse när jag vaknade....:) haha man kanske börjar bli gammal?=) ha en trevlig helg! //

2008-12-06 @ 17:24:06
Postat av: UTE

Trevligt G och ha nu en bra vecka!

Vi kanske ses någon lunch.

Hälsningar

UTE

2008-12-08 @ 07:34:33
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback