Veckans "jobb"!

Under veckan har det varit tre pratande dagar i Karlsborg. Försvarmaktens orienteringsvecka har genomförts och de kallade då på förstärking vad det gällde pratet och då ringde de givetvis UTE.

Har blivit några uppdrag genom åren och det är alltid lika trevlig att prata i mikrofonen. Tänk om man vore lite yngre för då skull jag nog satsa på en radiokarriär och när jag idag styrde hemåt så var en av mina radioidoler i etern, Pontus Enhörning. Tänk att kunna prata som han gör.



Mikrofonen i högsta hugg och jag fick lite hjälp av Marcus som är uppvuxen i Strängnäs men som nu är officer på K 3 i Karlsborg. Dessutom bjöd Marcus på kräftor med tilltugg en av kvällarna och det tackar jag verkligen för.

Kommentarer
Postat av: Pär

Smakade det bra?

2008-08-22 @ 13:08:25
Postat av: UTE

Hej Pär!

Det smakade utmärk och tillbehören var också mycket välkylda och goda.

Ha en bra helg önsakr UTE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback