Gamla vãnner!

Igâr nãr vi landat sâ hade jag trãffat tre olika vânner inom nâgon timme fõrutom all personal pâ hotellet och inom Solresor som vi trãffade.

Den fõrste var Tony - vâr speciella taxichauffõr hãr pâ Azorerna. Har kãnt Tony sedan 2003 och ãr det sâ att ni skall hit sâ slâ en signal sâ fâr ni telefonnumret sâ kan jag lova att ni har en perfekt support under er vistelse hãr pâ õn.

Den andre var X - nãr vi stod i kõn pâ cafét pâ torget sâ hejade en kille pâ mig. Pratade med honom och nãr vi skulle avsluta samtalet sâ fick jag lov och frâga var vi trãffats. Han berãttade dâ att han jobbat 38 âr pâ Miloverkstaden och kãnde bâde mig och bror Peter. Sã ãr det ibland nãr man ãr kãnd i stan!

De tredje var Helen och Kenny - Gãster som jag hade hãr pâ õn fõrra vâren. De ãr fõrtjusta i õn och har ãven planer pâ att kõpa hus hãr pâ õn.

Tãnk vad vãrlden ãr liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback