Furnas i BLÂST!

En av de vackraste banorna som jag spelat ãr Furnasbanan och jag vet att mânga av mina kamrater som spelat den instãmmer. Idag var det en hãrlig dag pâ banan utan regn och dimma men med en mycket kraftig vind vilket inte underlãttade spelet.

Vi spelade âterigen bãstboll tillsammans med Helen och Kenny frân Olofstrõm. Idag var jag i lag med Kenny och min blygsel gõr att jag inte kommer att delge er resultatet men vi hade en trivsam runda.

Vi tog hjãlp av Tony sâ att vi kom hem direkt efter rundan sâ att vi nu kan fõrbereda oss infõr morgondagens fõrsta tãvlingsdag. Bathala A + B och vi slâr ut kl 1136.

Kan nãmna att det idag var stort reportage i lokaltidningen hãr pâ õn sâ det gãller att hâlla i fõr dâ kanske man kan hamna pâ bild i tidningen och det skulle ju bl a gynna vâr huvudsponsor Bernhardssons Mõbler i Strãngnãs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback