Det här är förbjudet!

image847

På det tionde hålet på Qinta de Peru så är det förbjudet att gå in på tomterna och hämta bollen om den av någon anledning gått snett. Kan anmäla att det är mycket trångt och de som bor i husen har nog hjälm på sig när de sitter på sina uteplatser.

Här har jag kommit på en spelare som "återtar" sin boll men jag konstaterar samtidigt att han inte var inne på tomten utan sträckte sig rejält efter bollen. Han hade också kontrollerat om det var någon hemma vilket det givetvis inte var.

Håll i ordentiligt om ni någon gång slår ut på Quinta de Perus tionde hål!

Kommentarer
Postat av: Janka

Ser misstänkt ut vara en Tjuvfiskare från Härnösand
inte nog med att dom tjuvfiskar ångermanlänningarna
dom stjäl
bollar i Portugal också .......

Hälsa dom jag känner

Ha de
(Hen snöar det) Fy f-n

Janka

2008-04-07 @ 11:54:08
Postat av: UTE

Hej Janka!
Helt rätt. Det är tjuvfiskaren från Härnösand och vi får se om det kommer någon kommentar från honom men jag kan intyga att det var den egna bollen som "tjuvades".
Hälsningar
UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback