Dag tvâ!

Idag var det kanonstart uppe pâ Furnasbanan och det sâg inte sâ lovande ut vãdermãssigt nãr vi satte oss i bussarna kl 0830. Kanonstart kl 1030 och vi startade pâ det nionde hâlet som ni alla som spelat banan vet ãr ett par fyra som slutar med vatten till vãnster och en upphõjd green med ett antal bunkrar.

Katastrofstart med noll poãng efter att jag sjãlv slagit i skogen till vãnster pâ utslaget.

Igâr sâ var det ju en 22:a plats av 36 lag och vi hade 30 poãng. Pâ Batalha fâr jag 15 slag och Christer 29. Idag 11 och 23 - 10 mindre - hur skulle dagen sluta?

Vi kom igen starkt och bõrjade jaga poãngen och 10:e till 18:e hade vi 18 poãng och sedan tog vi ytterligare 16 pâ ett till âtta sâ till slut blev det 34 poãng och det gav en hedrande 4:e plats. Hoppas att det stâr om detta i Strengnâs Tidning i morgon.

Totalen har ãnnu inte kommit upp men vi tog in fyra slag pâ Helen och Kenny sâ det ãr bara fyra kvar och det skall vi ta i morgon pâ avslutningsdagen.

Vad gãller vãdret sâ blev det regn pâ de sista tre hâlen sâ rummet ser nu ut som ett torkskâp.

Kommentarer
Postat av: uffe2

Bra jobbat, inga shorts vaa? Tidigt i säng och inga paraplydrinkar så blir det nog bra. Kör hårt!

2008-04-21 @ 23:33:25
Postat av: UTE

Inga shorts men sponsortrõjor. EM och Hotel Costa Caparica har sponsrat oss med trõjor. Dessutom bollar som jag just skrivit om. Vad gãller drinkar sâ skall vi om en stund dricka din dryck dâ det blev en birdie som jag nu skall skriva om.
Hãlsa A
och alla andra frân UTE och Christer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback