Volvoforsaljaren slog till igen!

Volvoforsaljaren slog till igen

Aterigen slog Volvoforsaljaen fran Skane till och vann. Idag var det slaggolf pa Furnas och Goran vann pa 82 slag fore Patrik pa 86. Patrik gjorde ett jattesprang i forhallande till gardagens resultat.
Goran vann aven narmast hal efter fyra slag pa 14:e halet. Goran var 500 cm fran halet. Sixten hade en jattemajlighet att sla detta men darrade vid inspelet.
Infor sondagens parspel ar Goran och hustru Ursula klara favoriter da hon idag slutade pa tredje plats.
Tavlingen inleddes i hyfsat vader men sedan blev det REGN vilket Ni ser pa bilden fran 18:e green. Det ar Tryggve som skall sanka sin putt. Vet inte om han lyckades.

Kommentarer
Postat av: Tryggve Härviden

Hej Ulf, och jättemycket tack för senast.

Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag satte den putten, jag tror att jag gjorde det för den var ganska kort. Den dagen var det ett tufft väder, men de övriga dagarna kunde vi spela i utmärkt golfväder.

M v h / Tryggve

2007-03-28 @ 09:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback