Vem väckte mig?

Idag på morgonen spelades reveljen kl 06.10 i Radio Sörmland och därefter ringde telefon högt hemma hos mig. Svarade lite trött och i luren var det Jonas K i direktsändning.
Någon hade tipsat om att det var sista dagen på jobbet och att det var pension på gång.
Det finns tre misstänkta. Antingen var det ÖB som ville kontrollera att jag kom upp, bror Peter som är en riktig lurifax eller också var det kära hustru.
Den som vill lyssna kan gå in på
www.sr.se och vidare till Radio Sörmland.

Utredning pågår angående vem det var och tips tas gärna emot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej svärfar!
Jag vet vem det var som tipsade radion, men jag är tyst som en mus. Vi försökte gå in och lyssna på det men hittade det ej. Vi ses i morgon. kram Carro

2007-03-09 @ 19:25:32
Postat av: Kirsten

Jag hittade det, men P4 Sörmland lägger tydligen inte ut Morronskiftet på webben förrän på eftermiddagen...

Det finns kvar, gå in och lyssna, trevligt att höra Ulfs lite sömniga röst, men han piggnade snabbt till vid tanken om att nu skulla han träffa alla arbetskamrater på Mässen och äta smörgåstårta!

2007-03-12 @ 14:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback