Forsta dagen pa golfbanan

Efter en mycket fin frukost har pa hotellet sa bar de 08.45 av till Batalha golfbana. Vi hade startider fran 10.06 och framat. Da ar klockan i Sv 12.06. Vi tilldelades slinga C och A. Verkligen tufft att starta med C som bar ratt upp i himlen. Vi var fem bollar och det var skiftande spel men just fore 16.00 var vi ater vid klubbhuset.
Ikvall har jag haft valkomstmote tillsammans med Solresor for att bl a planera den lediga lordagen. Nagra skall aka orundtur och andra skall hyra taxiguid. Nar vi samlades sa var det manga trotta ben da golfbanan ar riktigt kuperad.
Vi har just avatit en god middag pa det mycket fina hotellet.
I morgon ar det ater Batahla och da har vi tavling over 18 hal. Far se vilka slingor det ar. Fredag ar det den andra banan, Furnas, som jag tycker ar straet vassare. Vi skall da oven forsoka passera Ungdomens kalla for att om mojligt bli 20 ar yngre, om det behovs vet jag inte.
Tyvarr har jag ingen usb-port sa att jag kan lagga in dagens bilder men det kommer.
Ytterligare rapporter kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback