Bengt-Erik mot Roger i U 2

Här kommer en rapport från matchen mellan Bengt-Erik och Roger i veckan. Det verkar som att Bengt-Erik har vässat formen inför årets upplaga av U 2.

Vår match i veckan slutade med seger för mig med 3/1. Roger vann 1 och jag 1 på de första 7 hålen. Övriga delades och vi var lika. På 8, 9, 10 gjorde jag ett litet ryck med segrar. Vi kom ihop med Ulf E och Ulf d T efter nio hål. Kul att se några som kan slå långt. Roger tog tillbaka några hål, 14 och 15 och jag blev lite fundersam över utgången. Efter ett bra bunkerslag på hål 17 avgjorde jag matchen. Vi spelade blå ? gul slinga. Jag fick ej möjlighet att använda mina favorithål (röd slinga).

Kul att även höra att det inte bara är jag som gillar den utmanande röda slingan på Strängnäs GK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback