Självpresentation

190738-1

Hej!
Här ser Ni mig på första tee på Aoreira ett den 1 februari 2007. Bilden är tagen i samband med fjärde upplagan av UTE International som detta år gick av stapeln söder om Lissabon. Tidigare år har tävlingen spelats på Azorerna och i Tunisien. Deltagarantalet är 16 st golftokiga herrar från Mälardalen som "satsar" på golf.
Den 9 mars så lämnar jag mitt jobb i Försvarsmakten efter 35 år. Den 13 mars åker jag sedan till Azorerna för att ta hand om REvents golfresenärer. REvent har vi mycket goda erfarenheter av och det skall bli spännande att knyta nya kontakter med alla golfare som skall besöka den härliga ögruppen mitt ute i Atlanten. Öarna kan med fördel rekommenderas för ett besök och det kan även vara utan golfutrustning.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Ulf! Lycka till med reseverksamheten - du ser klart mera trovärdig ut än grabbarna på Playa del Sol !

2007-02-16 @ 21:12:42
Postat av: Conny

Chefen, vill bara anmäla att jag hittat in i Din blogg. Lycka till med golfandet och researrangerandet!

2007-02-27 @ 19:41:49
Postat av: Kirsten

Grattis till pensioneringen! Du är inne på helt rätt spor i Ditt nya liv, med golf, resor och trevliga människor. När/om Du skall starta i Latinamerika så hör av Dig, kanske jag kan vara med på ett hörn med språk, kontakter och rhododendronanläggningar i skogskanterna. Golfbanor kan alltid bli ännu vackrare!

2007-03-10 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback