Vastkustgolfen

Vastkustgolfen

Gull-May och Sven fran Vastkusten har efter efter en "vinst" pa Bingolotto kostat pa sig tva veckors golftraning pa Azorerna. De har akt for egen maskin men da jag "hjalp" dem lite under veckorna sa blev Kerstin och jag bjudna pa lite gott i baren igar.
Sven ar dessutom tavlingsledare for Vastkustgolfen som gar i september manad med "forlaggning" pa TanumStrand.
For den som ar intresserad finns ytterligare information pa
www.vastkustgolfen.se
Lycka till om Ni aker dit och halsa Gull-May och Sven.

Kommentarer
Postat av: Gull-May Wassberg

Hej och Tack igen för ett härligt sammantäffande
och inlägget på bloggen. Min enda kommentar är mitt namn Jag heter faktiskt Gull-May

Ha en riktigt bra vecka och välkommen hem till våren där här i Bohuslän redan småbjörkarna hade slagit ut när var anlände i dagmorse
Hälsa också Din Kerstin

Gull-May & Sven


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback