Slut pa Azorerna

Da var det slut pa dessa sex veckor och mitt forsta uppdrag som golfvard for REvent. Det har varit mycket trevligt att lara kanna knappt 200 mycket trevliga golfare pa denna fantastiska o. Vadret har varit battre an alla har forvantat sig. Det har endast varit fem dagar med ordentligt regn och det ar inte mycket pa 42 dagar.

Jag har forsokt att sprida kunskap om on nar deltagarna varit har och aven forsokt aterge hur vi haft det via bloggen.

Har lagt in drygt 200 artiklar och jag har sett att manga varit inne och last pa bloggen.


SKULLE GARNA VILJA HA SA MANGA KOMMENTARER SOM MOJLIGT PA
AZORENBLOGGANDET
FOR ATT SE OM JAG SKALL FORTSATT MED DET PA NASTA RESMAL

.

Forhoppningsvis sa kommer jag ater till Azorerna och da garna som golfvard och da ar ALLA hjartligt valkomna hit.


TACK FOR DESSA VECKOR OCH HA EN BRA SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Magnus Edvinsson

Hej Ulf,

det har varit trevligt att följa Dina öden och äventyr på bloggen. Lär Du Dig att skriva å-ö också blir det ännu bättre!

Mvh,
Magnus

Postat av: P-O Rosén

Välkommen hem!

Självklart vill jag se en fortsättning. Just kombinationen trevlig text och bra bilder, presenterat i tidsföljd är utmärkt.

mvh /P-O

2007-04-24 @ 16:50:36
Postat av: Tobbe

Det har varit trevligt att följa Dina öden och äventyr på bloggen så Självklart vill vi se en fortsättning från Tjekien.

2007-04-26 @ 19:35:14
Postat av: Gull-May Wassberg

Hej Ulf. God fortsättning på det nya året. En liten undran ses vi på Azorerna i April eller.Vi kommer att vara där 3-17
Nu är vår hemsida uppdaterad och redan 43 anmälda till det som 2007 blev en fantastisk golfvecka.
www.vastkustgolfen.se
Hälsningar Gull-May & Sven

2008-02-10 @ 13:02:22
URL: http://vastkustgolfen.se
Postat av: UTE

Hej Gull-May och Sven!
Tyvärr så "stal" Solresor själva det koncept som jag och REvent hade på Azorerna så nu annordnar de allt själva. Kanske åker jag dit den 17 april och spelar deras tävling. I övrigt blir det dåligt med golfuppdrag i vår då jag just nu har två andra uppdrag att lösa.
Självklart så lägger jag ut en blänkare om Västkustgolfen på bloggen så att ni får lite gratisreklam.
På återhörande!
UTE

2008-02-10 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback