Lurade gaster!

Idag pa morgon sa rullade bussen ut ur ett somning Ponta Delgada kl 08.30. Som vanligt lite information om dagen och sedan kom jag in pa dagens tavling. Efter lite allmant kom foljande
"har fatt meddelande om att det kommit in kor pa banan sa att greenerna pa A och B ar upptrampade och att vi maste spela C-slingarn tva ganger".
Horde i bussen att det inte var popolart men inga hogljudda protester. Pratade vidare och inget hande.
Efter ett tag sa knappt jag upp sakerhetsbaltet och stallde mig upp och tittade pa de 22 passagerarna. Ingen reagerade och jag tog upp det dar med korna igen och tva varv pa C-slingan.
Da fragade jag vilken dag det var och da sag jag 22 grundlurade gaster.
April, april ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback