Hoppsan vad mycket snö!

Oj vad det blåste och snöade igår em och kväll. Likadant när jag vaknade så det blev en härlig söndagsfrukost innan "arbetet" påbörjades.

Har precis kommit in efter två h skottande och framtagande av två bilar.

Sällskap av ytterligare fyra gubbar som fått samma uppdrag av sina respektive. Frågan är vad de gör under tiden?

Härligt är det dock och så ljust och fint det blir. Bara att hoppas att det ligger kvar ett tag så skidorna kan tas fram.

Oavsett om ni skottat eller ej så önskar jag er en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Här fanns inget alternativ så fick allt skotta själv ink gatan då alla andra runt om gjorde det. Och ja jag var den enda tjejen som skottade...

2015-01-11 @ 12:26:53
Postat av: Torbjörn

Här hade vi alternativ. Jag tog första passet kl 07.00 och Kerstin tog nästa pass vid 11.30 då jag fick ta kökspasset och lagade maten.

2015-01-11 @ 14:59:55
Postat av: UTE

Hej på er!
Ja du Andrea. Inte mycket att göra åt saken om du inte ger order till någon "gubbe" i grannhuset att göra en god gärning.
07.00 så blåste det och snöade fortfarande ordentligt här inne i Strängnäs så det var bara att vända sig om i sänghalmen. Du blev sedan lurad Torbjörn för kl 11.30 var det sedan en liten finputsning som behövdes i det härliga vädret medans du fick slita vid spisen. Tänk vad de är smarta.
Ha en BRA dag!
Ulf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback