Tack för lunchen CB!



Igår var det en riktigt fin höstdag med solsken och plusgrader efter kl 09.30.
Dessutom helt vindstilla och det innebar en golfrunda över nio hål.

Första rundan på tre veckor och kamraten CB hade också en ledig dag så det blev trevlig social verksamhet på banan. Som vanligt lite att spela om och CB föreslog en variant där den som ...... skulle betala lunchen. Jag föreslog tvärt om och frågan är vad det blev för spelform?

Tack för lunchen CB!

Efter oss kom yterligare tre kändisar. Ulf B, Hasse S och Christer E spelade också nio hål och åt den utsökta raggmunken med för dagen mycket välstekt fläsk till. Kan verkligen rekommenderas.

Ser ut att bli en fin dag idag också men nu kl 08.00 är det minus sex grader. Går vi mot vintern!

Kommentarer
Postat av: CB

Nästa gång använder vi min variant på vinst så att man blir bjuden någon gång. Träna nu för UTE International så får vi se vem som blir bjuden.

2010-10-17 @ 18:28:09
Postat av: UTE

Skall ske!

Bäst att jobba på för jag tror på dig CB inför kommande UTE International. Du har varit nära flera år och jag tror på dig 2011.

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback