Torbjörn vann toppmötet!

Bra spel!
 
Det vart match mellan Stig och Torbjörn på fredag kvällen, fick ge Stig 4 slag på Gul/Blå slinga.

Stig tog ettan och tvåan sen delade vi tre hål innan jag tog sexan, delade sjuan och Stig tog åttan på en fin birdie. Jag tog nian på par och vi vände på -1 som jag ser det.

Efter kaffe och en kanelbulle så drog vi vidare med en skaplig motvind på tian som Stig tog, delade 11-an, sen tog jag tolvan och tretton och matchhen stod A/S som de så fint heter, vi delade sen tre hål innan jag tog sjutton på par. Matchen +1 i min favör.

Bra utslag på arton, efter ett antal slag så delar vi hålet på bogie och slutresultat blir 1-0 till underteknad.
 
Vi spelade bra golf vilket Stigs fru Doris kan intyga som gick med. 

Tack för en spännande match och ett trevligt sällskap.   
 
Torbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback