Veckans fredagscitat

Var och en befinner sig
i sin världs centrum.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Är det verkligen så? Jag kan nog känna ibland att min innerligt älskade make är centrum i min värld? Fast det är klart, rent fysiskt kan man ju aldrig komma ifrån att centrum i världen borde sitta någonstans vid naveln.

Postat av: UTE

Hej Cecilia!
Ja det är verkligen så. Innerst inne så är det "det egna jaget" som gäller men givetvis finns det mycket i omgivningen som lockar. Men till slut är det som du skriver "naveln" som betyder mest!
Hustru är på yoga och jag skall ut på långpromenad men sen blir det DORMY i Barkarby. Rena julafton eller!!!!!!

2008-03-15 @ 08:49:23
URL: http://ute.blogg.se
Postat av: Cecilia

Dormy brukar vara julafton! Fast när vi var där senast (i Malmö) hade de inte fått in något kul för våren... Men jag har beställt en järntrea! Det ska bli mycket spännande att se hur jag redar den (alla säger att jag är en idiot, att det är en jättesvår klubba, men jag kan ju inte hantera hybrider, spelar jätteuselt med dem. Jag är mycket bättre med min järnfyra än rescuen, även om jag tappar 15-20 meter. Så därför ville jag ha en klubba att slå längre med ;-)

2008-03-16 @ 11:24:24
URL: http://blogg.skanemedia.se/ceciliaisberg
Postat av: UTE

Rätt!
Golfskor, regnskydd, paraply, strumpor, handskar och bollar blev det. Så nu är det bara att köra igång. Helt rätt med en trätrea. Har själv en träfemma och en tränia i bagen. Den som alla mina kamrater vill bryta av är min tränia som är mitt specialvapen. Efter den så är det sjuan. Har dock en sexa men den kommer fram endast i nödfall. Har varit ute på rangen och slagit. LW, 40 bollar inom 5x5 m. Hoppas att mina kamrater INTE läser detta.
Hälsningar
UTE

2008-03-16 @ 15:23:48
URL: http://ute.blogg.se
Postat av: Cecilia

Snyggt!
Jag har också varit o tränat, försökte träffa green med fulla pitchslag. Och eh, tja... hälften låg kanske på den lilla övningsgreenen. Jag har ju en tendens att sprida mina bollar både höger och vänster ;-)
Och det är en järntrea, inte trätrea. Jag har inga träklubbor över huvud taget.... Hm, nu planterade du en (dyr!) tanke i min hjärna.

2008-03-16 @ 16:54:39
URL: http://blogg.skanemedia.se/ceciliaisberg
Postat av: UTE

Järntrea! Så fel man kan läsa. Har knappt hört talats om järntreor. I mitt ena set så står både järntre och järnfyra i garaget tillsammans med järnfyran i det nya setet. Skaffa träklubbor och givetvis skall du ha en tränia. Jag lovar, du kommer inte att ångra dig.
UTE

2008-03-16 @ 21:25:06
URL: http://ute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback