Pottbunker

Pottbunker

Foll i egen grop!

Nar vi akte till Furnas i fredags berattade jag lite om banan pa vagen dit. Namnde bl a den otrevliga pottbunkern som finns pa femte halet. Det ar en bunker av sallat skadat slag. Den ar lika djup runt om och det ar en betongtrappa i bakkant.
Vad hander?
Den enda av oss 17 som slar i bunkern ar golfvarden. Tre slag for att komma upp och det var tur att andraslaget lade sig pa graset i framkant annars sa har jag varit kvar dar an.
Vad gor man inte for att gladja gasterna.

Kommentarer
Postat av: Golfer

Visst är det kul att blogga? Lätt att bli bloggaholic. Men vad gör det. Jag och säkert fler med mig uppskattar att läsa om dina äventyr. och jag kan tro att du kommer att vara en hejjare på bunkerslag efter att ha varit i den där djupa pottan.

Postat av: Anonym

Hej Golfers!
Galler att passa pa nar det ges datortid. Har just kommit tillbaka efter att foljt sista bollen i mal. Manga fina bilder pa lager. Bl a fran sjatte halet pa B-slingan. Par trea med hogt belaget tee.
Ha en bra vecka och pa aterhorande.

2007-03-18 @ 17:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback