Lurad igår!

Igår blev jag ordentligt lurad!

Andrea hade sagt åt mig att vara klar kl 16.30 för att åka på hemlig utflykt i och med något särskilt!

När jag kom ut i tvättstugan stod även Jonas där och såg lite klurig ut.

I bilen och iväg och det blev några extra rundor i rondeller och förbi Andreas "bygge" i Skärholmen och till slut hamnade vi i restaurangen i Kaknästornet.

God mat och god dryck i en härlig lokal. Utsikt över hela staden och perfekt väder utan ett moln på himlen.

När det var dags att åka hem var det inte alls det utan färden gick till Cirkus och Robert Gustafsson 25 årsshow. Andrea tyckte att det var som att gå på bio med Albin för jag skrattade lika mycket. Sevärd show om man gillar Robert G.

Fram åt natten hemfärd och tack Andrea och Jonas för en minnesvärd afton!

Er far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback