Acoren Match Champion 2014!

Låter väl som ett bra namn på veckans tävling!
 
Sex dagars matchspel i två lag och de första fyra dagarna möter man alla i det andra laget. Dag fem och sex bestämmer det lag som ligger under vilka som spelar mot varandra.
 
Vilka bollar som går ihop lottas varje dag.
 
Lagen sätts samman under ledninga av pron på Batalha Golf Club i morgon bitti och de svenska deltagarna är
 
CB
Lasse
Örebro-Janne
Pertti
Stefan
Lars
John-Erik
UTE själv
 
Nu är det bara att hänga med på en ny resa till denna underbara ö!
 
Tee två och 18 på Furnas!

Kommentarer
Postat av: Kenny Savmyr

Fy va avundsjuk jag är!!!Azorenas bägge banor är av världklass.Har inte varit där på 3år.Jag o Helen bor sedan 1.5 år i Bangalore India, inte så dumt det heller,mycket golf blir det i Asien o Australien.Spela väl o hälsa CB o Taxi-Tony.Golfmarodören

2014-03-26 @ 12:57:15
Postat av: UTE

Hej Kenny!
Härligt att höra av dig och just nu sitter jag på balkongen på Royal Garden och kollar datorn. Härlig dag på Batalha idag och vinst mot Janne med 3/2. Tyvärr fick de andra i laget stryk så 6-2 till Syd efter första dagen.
Passerade Helsingborg före jul och ringde ditt nummer men en liten kille svarade och han kände inte Golfmarodören.
Hälsa Helen och lev väl!
Ulf

Postat av: Kenny Savmyr

Att du inte fick tag på mig utan en liten kille beror nog på att jag har ett. nytt nummer.+46705573444,Indiska +919663296611.Tveka aldrig att ringa om du har vägarna förbi igen. Golfmarodören

2014-03-26 @ 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback