Insändarhistoria!

Flygvärdinnan på ett flygplan som skulle till New York gick fram till
en blond kvinna som satt i första klass.

Flygvärdinnan bad blondinen att flytta till ekonomiklassens avdelning,
eftersom hon inte hade någon biljett för första klass.

Blondinen svarade:  
- Jag är blond, jag är vacker, jag ska till New York och jag tänker
inte flytta på mig!

Eftersom flygvärdinnan var mycket artig ville hon inte bråka, utan  
frågade styrman om han kunde tala blondinen till rätta.  

Styrmannen försökte, men återigen svarade blondinen:  
- Jag är blond, jag är vacker, jag ska till New York och tänker inte
flytta på mig!

Styrmannen gick tillbaka till cockpiten och frågade kaptenen vad han  
skulle göra. Kaptenen sa:

- Jag  är gift med en blondin, så jag vet precis hur man hanterar dem.  

Han gick till första klass och viskade i blondinens öra.
Hon reste sig omedelbart, sprang till ekonomiklassen och satte sig
där, samtidigt som hon  mumlade:

- Varför sa dom inte det från början?  

Den förvånade flygvärdinnan och styrmannen frågade kaptenen vad han
hade sagt till blondinen. Kaptenen svarade:

- Jag sa bara att första klass inte skulle landa i New York.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback