Dyrt Rotarymöte!

Igår träffade jag på en man på stan som letade efter sin bil. Det kan ju bli så när det är mycket att göra.

Önskade honom lycka till och fortsatte mot apoteket.

Efter detta åter mot ICA och då stötte jag på honom igen och då berättade han att det hade kostat honom 2 800:- att komma in till stan. Söder om Biskopskvarn hade han kört 111 km/h då han var i tidsnöd. När han kom in till stan såg han att han var en timme tidig!

Hoppsan!

Ingen bil hittad och jag skulle till nästa affär.

När jag kom åter till Bengtssonsparkeringen såg jag honom och då hade han hittat sin bil som han tidigare hade kommit på inte var den ordinarie då den var utlånad. Vad satt då på vindrutan? Jo givetvis en p-bot på några pengar men jag smög till min egen bil och åkte vidare.

En dyr resa till staden och jag kommer inte att avslöja vem det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback