Tävlingsbestämmelser

Känns skönt att i dessa tider få skicka ut bestämmelserna för den sjunde upplagan av UTE International.

I detta väder få tänka på drivar, puttar och allt annat som hör golfandet och inte bara temperaturen.

Tänk att det ligger gröna gräsmattor och väntar på oss spelare - skönt!

Kan väl nämna att det i bestämmelserna framgår att rangen INTE får beträdas innan tee up den första dagen.
Känner nog på mig att det är några som kommer att bege sig till någon närbelägen inomhushall för lite träning de närmaste veckorna men det är helt ok.

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Det låter härligt, jag blir lite avundsjuk på er. Här i Örebro finns en fin golfhall. Hör av er om ni skall åka hit och träna. Jag kan både förbättra och förstöra en sving.

Janne

2010-01-11 @ 16:55:40
Postat av: UTE

Hej Janne!

Förstår att du blir sugen men det är härligt i skidspåren också. Tog en runda igår och även idag då det inte är mer än 12 grader kallt. Tyvärr något för kallt innan dess men perfekta spår genom bror min.

Synd att du inte hinner åka med för det är alltid roligt att ha dig med och även spela golf "mot" dig.

I år tror jag på Jonas för nu är han laddad.

På återhörande och lycka till i spåren!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback