Hälsoskaparna!

I söndags avgjordes tävlingen "Hälsoskaparna" på Strängnäsbanan. Som ni förstår är det ett av de två gym som finns i staden som står som värd för tävlingen.

Fick starta i A-klassen bland de "stora grabbarna" men skötte mig bra efter en trevande inledning. Gjorde dagens enda dubbel på första hålet där andraslaget gick i diket. Sedan fyra par och fyra bogie så 42 ut.

Samma siffror in efter tre par och sex bogie.

Netto 73 och en femte plats. Segraren hade 71, sedan två på 72, bl a Ulf D T T, och jag och Tomas C som gick i samma boll på 73. 23 startande i klassen så jag är helt nöjd med resultatet.

Nu får klubborna vila lite tror jag!



UTE:s 73 på väg upp!



Fyran Tomas till vänster i samspråk med segraren Jocke. Båda fick tre slag och slog 73 resp 71 netto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback