"Golfmarodören" åter till Azorerna!



Fick i veckan samtal från södra Sverige och det var Kenny som jag träffade på Azorerna våren -07 då han var där tillsammans med sin Helen. Även förra året träffades vi då vi deltog i en golftävling under en vecka på Azorerna.

Nu skulle de åter till dit och spela golf och de ville ha telefonnumret till den trevliga taxiföreren Tony vilket jag givetvis hade.

Ha en bra vecka och hälsa alla och det skall bli kul att få ett litet referat från resan.



Tony i mitten och hans telefonnummer är - nej det får ni inte så lätt!

Kommentarer
Postat av: Golfmarodören

Var så lugn UTE!1:a har numera bärbäg. 2:a referaten kommer det att bli live ifån internet-cafet (du vet vilket). 3:e många Especial o Kepsar vill det bli,men ej blykepor.Ps ska också leta efter Mr X på Bathala och Furnas. Vi hörs och syns Golfmarodören o Helen

2009-10-10 @ 13:34:27
Postat av: UTE

Hej "Golfmarodören"!

Kul att höra av dig och att du är en trogen läsare av bloggen. Bra att du skaffat bärbag och det hade du väl redan förra året? Hälsa alla personal på Internetcafét och även Mr X. Tag även några Especial för mig då det är en av de bästa ölsorterna som jag druckit.

Kommer att bli spännande att höra om er framfart på ön.

Söndagshälsningar!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback