"Lättsam" förlust igår!

Det känns ju alltid tungt att förlora på golfbanan men igår gick det lätt.
Förlorade den första matchen i årets U 2 med 3/2 och den som vann var Willy.
Strålande spel av oss båda och jag fick lämna fyra slag till Willy och det är ju tufft när man förlorar hålen på fina par.
Inget att göra åt men det kommer att gå lättare i nästa omgång får jag hoppas då jag möter Örebro-Janne. Han vill ju givetvis att vi spelar på någon bana i Örebrotrakten för att dra fördel av det och det kan han nog behöva!

Idag är det dags för första matchen i H 55 och vi möter Vingåker på vår strålande hemmabana. Kan rapportera att greenerna aldrig varit snabbare än vad de är just nu. Den greenevält som köptes in i vintras har nog redan återbetalat sig.

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Det blir inte lätt för dig Ulf, kan bli din andra förlust i Örebro.

Förslag, vi spelar på Gustavsvik GK den är lagom svår.

Förslag på dagar: onsdag den 21 maj alt. onsdag den 28 maj. Vi får höras av.



Ps. Kårsta vann mot E-tuna i H55 med 10-2. Det var inte jag som förlorade den enda matchen.

Ha det

2008-05-13 @ 20:39:36
Postat av: UTE

Grattis Janne!

Bra spelat och jag kan rapportera att S-näs H 55 nyss vann mot Vingåker med 12-0. Själv vann jag med 5/4 så det kändes helt ok.

Vi får höras om datum men den 21 maj går inte då det är H 55 på tis och BELUT mot Bengt-Erik på tors på hemlig bana.

På återhörande!

Ulf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback