Gamla vänner

    

Under veckan på Azorerna så träffade vi, jag, två gamla bekanta. Den första som vi träffade var Terra Alves som fortfarande sjöng i baren på Villa Nova. På det hotellet så bodde 16-mannagruppen för ett par år sedan och då var det riktig allsång i baren när Terra Alves drog igång.

Den andra var min vän rallyföraren som jag träffade förra året på en av promenaderna i stan. Nu när Christer och jag tog en morgonpromenad då vi hade sen starttid så var garaget åter öppet så vi tog återigen en titt och växlade några ord med ägaren som inte kan någon engelska. Vi kan ju inte portugisiska men det gick bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Golfer

Henne kommer jag ihåg. :-)

Postat av: UTE

Förstår väl det!
Har varit trädgårdsarbete hela dagen men nu blir det en tur till golfbanan hälsar UTE!

2008-05-03 @ 16:09:47
URL: http://ute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback