I morgon gäller det!

Det är dags för tredje omgången i Stadiumgolfen som ni nu vet heter något annat.

Icke för ty så möter Jonas och jag grabbarna från Sundbyholm som förra året slog ut oss i femte omgången.

Jag möter deras bäste spelare som har 4,9 i hcp och Jonas motståndare har 5,9 i hcp.
Själva spelar vi för dagen på 12,2 och 13,7.

09.50 slår vi ut och det är gul och blå slinga som gäller och givetvis så finns resultatet på nätet men jag kan inte garantera att det är direktrapportering.

Vi hoppas givetvis på revansch i år!


Kommentarer
Postat av: Berglund

Jag kanske kommer förbi, tittar lite på några vackra inspel, så ni håller stilen!



Kör hårt!

Postat av: UTE

Hej Berglund!

Kul att du kom förbi och det blev som sagt vinst som jag kommer att skriva om ikväll.

Hälsningar

UTE

2008-07-21 @ 18:18:59
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Janne Örebro

Lycka till! Ni har ju nya klubbor i år så det bör bli en lätt match.

2008-07-21 @ 18:28:03
Postat av: Golfer

Tack Janne för de orden. Kanske var det just våra nya klubbor som gjorde att vi vann, som du kan läsa på min blogg.

Och tack Berglund för support på plats.

2008-07-21 @ 18:33:27
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback