Hotel Costa da Caparica

Har  den senaste månaden levt hotelliv vid Atlantens böljor 15 km söder om Lissabon. Hotellet ligger i staden Caparica och är beläget endast 200 m från havet. Alla gäster som åker med REvent är garanterade havsutsikt och på våning fem till sju där det är nyrenoverat. Själ fick jag bo på "arbetarvåningen" fyra men det är inte mycket sämre det.



Frukostmatsalen



Plan 0 med baren i bakgrunden



Två av de trevliga killarna och tjejerna som jobbade i receptionen



Hotellet från utsidan och på plan fyra bodde jag



Där stod givetvis golfbagen i "startläge" om det skulle bli en akututryckning till golfbanan

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag tycker att det är dags för en NY och FRÄSCH golfbag! Kul att äntligen få se några bilder =) Ha det!

2007-11-12 @ 12:38:57
Postat av: Golfer

Jag håller med Andrea. :-)

Postat av: UTE

God morgon på er!
Nu är ni två mot en och då är det dags! Självklart, nya klubbor och ny bag skall det bli och det snarast så att det finns nytt till 2008. De har ju redan fått de nya Wilson på Dormy så det är bara att ta och åka dit. Men det kanske kommer ännu "nyare"?
Hälsningar
UTE

2007-11-17 @ 08:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback