Harald kom igen tva!

Idag sa var det inget tal om vart segern skulle ga!

Vi spelade aterigen pa Aroeira II och Harald inledde med 39 slag mot mina 51 pa forsta nio. Han foljde sedan upp med 42 slag mot 49 for egen del. Det innebar en klar vinst for Harald med 5/4.

Min samsta runda har nere och det ar bara att bryta ihop och komma igen. Tva bortslagna bollar och tre i vattekanten vilka var ospelbara.

Harald foreslog att jag skulle utnyttja morgondagen att aka till pron pa Estoril och ta en heldagskurs sa han far nagot motstand pa torsdag. Tror dock att det blir en aterhamtningsdag och forhoppningsvis sa tittar solen fram aven i morgon. Efter morgondagen aterstar tva speldagar innan jag atervander till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback