Rally pa Azorerna

Rally pa Azorerna

Har om dagen nar jag var ute och tog en promenad i centrala Ponta Delgada passerade jag forbi ett oppet garage pa en av smagatorna. Under bilen lag en "kille" i min alder och jag blev givetvis nyfiken da det var en rallybil. Borjade prata med honom och vi pratade val en kvart. Han kunde inge engelska och jag kan inge portugisiska men det loste sig. Kom fram till att han agde alla tre rallybilarna i garaget och aven den fina servicbilen. De var av market Fiat. Det forkommer manga tavlingar pa on och jag funderar pa var det kan vara nagonstans da det inte finns sa manga vagar. Han had just nu problem med vaxelladan och maste fixa den till kommande helg da det var tavling igen. Kanske vore det nagot att forsoka komma ut pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback