Hur fel kunde det bli!

Grattis Johan Olsson till guldet på 15 km fri stil får jag väl ändock säga.
 
Blev helt upp och ned med min tippning då Petter var ute på en påsktur på fjället och Johan Olsson satte fart direkt.
Kanske berodde hans resultat på den tidiga starttiden men det är ju som de sade igår en utomhussport och "lika" för alla. Kanske dags för gemensam start i alla lopp.
 
Nu får jag sova på tippningen inför morgondagens lopp men tanken just nu är att norskorna vinner klart och de svenska tjejerna på andra plats om inte USA chockar igen.
 
Men som jag sa så kommer jag att sova på det och i morgon bitti före tio kommer det slutliga tipset då jag har studerat väderleksrapporten och lite annat.
 
Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Här kommer en ledtråd till tipparen
1:a . Sverige
2:a USA
3:a Norge

2015-02-26 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback