Jonny S Andersson - Jonny Senap!

 
Druidbroder från Söderhamn som jag spelade in tillsammans med i onsdags på Gumbalde GK på Gotland.
 
Jonny är den största tillverkaren av senap i Sverige och till och med större än Slotts. Kollade på ICA Bentssons igår kväll och mycket riktigt så finns hans senap även i Strängnäs.
 
Mycket trevlig runda och nu kan jag allt om senapstillverkning.
 
Jonny hade till och med tagit fram speciell senap till pristagarna och då jag kom på 11:e plats och näst sista prisplats så blev det en tub med hem till Strängnäs.
 
Tack för ett trevligt möte Jonny!
 
 

Kommentarer
Postat av: Magnus Edvinsson

Har Du aldrig provat hans senap? Den sötstarka är min favorit.

2014-06-03 @ 11:43:04
Postat av: UTE

Jodå!
Har träffat honom förut och jag såg på ICA Bengtssons att nu finns det massor med varianter.
Som du ser inte bara golf på bloggen.
Lev väl och jag mötte dig för någon timme sedan!
Ulf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback