Inför finalvarvet!

I morgon dags för finalvarvet och då beger vi oss till den bana som Tiger och övriga spelade i november - Montgomerie!
 
Jaktstart och de flesta spelar den rundan i röda byxor och så här ser tätbollarna ut med ledaren först och efter står hur många slag de har upp till ledaren.
 
Janne leder på 348 slag
UTE 2
Göte 2
Roland 9
 
Stig 9
Lasse 14
Torbjörn 21
Kurt 22
 
Jonas 24
Christer 30
Tommy A 30
Lars A 30
 
sedan ytterligare två bollar.
 
I morgon även tävling i att slå längst och komma så nära pinnen som möjligt på ett slag.

Kommentarer
Postat av: Ulf B

Lycka till i morgon, hälsa Janne att nu får ha ta i från tee.
Ulf B

2014-01-29 @ 17:00:50
Postat av: UTE

Hej Ulf!
Det ska jag hälsa honom. Har just kommit från hamamen och i kväll blir det den italienska restaurangen.
Perfekt golfväder idag men också min sämsta runda.
Hälsa Astrid!
Ulf

Postat av: Hans

Hej! Har med stort intresse följt er vecka. Du har ju asu stabilt kanske med undantag idag. Lycka till imorgon. Hans

2014-01-29 @ 21:28:59
Postat av: UTE

Hej Hans!
Hoppas att rehaben går bra och kul att du följt oss. Idag har vi spelat på den bästa bana som jag spelat. Montgomerie som Europatouren gick på i november. Vilken bana!
Janne vann och själv en tredjeplats vilket jag är nöjd med. Målet var att få gå i ledarboll sista dagen vilket jag lyckades med.
Lev väl!
Ulf

2014-01-30 @ 16:12:39
URL: http://ute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback