Får väl åka med!

Som ni kanske redan vet så finns det två Sörmlandsbanor som jag anser de kunde plöja upp och åter göra till ÅKERmark.
 
Det är de två -ÅKER banorna i VingÅKER och JönÅKER.
 
Idag har H 55 bortamatch mot just JönÅKER och jag hade inte anmält mig till att vara med men igår ringde lagledaren som bara hade fem spelar och undrade om jag inte kunde ställa upp som "utfyllnad".
 
Lever ju efter "vem hjälper" så det var bara att ställa upp då det inte fanns något livsviktigt på "att göralistan".
 
Skall försöka hålla tankarna borta från ÅKERinställningen och ta ett slag i taget!

Kommentarer
Postat av: Owe Sydorw

Absolut ingen utfyllnad.Känns som du har större vinstchans än den som spelar 1:a, dvs. jag.
Hälsningar
Owe

2013-05-28 @ 10:44:55
Postat av: UTE

Tack för det Owe!
Känner mig inte som en sådan heller men ibland så måste man ta till de i skrivandet.
Blev ju som du skrev också!
Ha en BRA dag!
UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback