Skull det avgöra här?

 
Nej det var redan avgjort på hålet innan, det 17:e.
 
Tog första och sedan var ingen mer än ett upp under första rundan och vid vändningen lika.
 
Acke tog 10 och 11 och var två upp. På 11:an slog jag tre slag i bunkern efter att Acke slagit ut sitt andraslag i skogen till höger och sedan slagit upp fyran och tvåputtat. Därmed hålet till Acke och jag tror att de varit UTE och vattnat bunkrarna inför rundan då det var som betong i dessa.
 
Tog sedan 12, delade 13 och sedan tre hål till mig då Acke "alltid tröttnar" när han kommer hit som han själv uttryckte det.
 
Spel för delning på 17 vilket lyckades.
 
Vinst med 2/1 och frågan är vem som vill spela nästa match?
 
Hans, Sture, Lasse, Ulf D T T eller Owe?
 

Kommentarer
Postat av: Owe Asplund

Ställer gärna upp måndag eller tisdag "next week" vilken tid som helst.
/Owe

2013-06-20 @ 10:36:08
Postat av: UTE

Hej Owe!
Tack för det men jag är fulltecknad både måndag och tisdag.
Vi hörs om lämplig tid framöver.
Glad midsommar!
Ulf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback