Ny P-O vinst!

Spelade mot Bengt P idag. Perfekt väder och stundom riktigt bra golf - jag i början och Bengt lite längre fram i matchen.
 
Hade ledningen från hål ett, som mest tre upp. Bengt slog ofta lite kortare, men satte många fina långa inspel på green. Så det var "strid på kniven" vid många tillfällen.
 
Var nog lite fundersam ett tag om jag skulle klara mig, men tog både 14 och 15 och hade då tre upp och Dormy.
 
Bengt hade slag på 16, men jag lyckades dela hålet, så slutresultatet blev 3/2.
 
Som vanligt hade vi mycket trevligt att prata om på banan, så jag tror inte att Bengt blev allt för deppad av förlusten.
 
P-O:s målande beskrivning av gårdagens match!
 
Tack för alla härliga skrifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback