Vinst idag!

Åter en dag i simulatorn och igår så var det Tomas som kom efter oss och idag var Torbjörn före och efter oss kom Sture och P-O. Tänk vad alla tränar inför UTE Int - hur skall detta sluta!
 
Ny bana idag, bannamn ?, och efter en trevande inledning p g a den ömmande axeln så blev det till slut vinst med 12 slag mot Ulf B. Fick ett rejält försprång på första partrehålet där jag gjorde par och Ulf lade ett antal bollar i vattnet för åtta i.
 
Gjorde även två birdie så det kändes bra efter de tre första inspelshålen.
 
Får väl ta och revidera reglerna inför UTE Int. Det där med att inte besöka rangen innan första dagens spel skall nog tas bort så att jag kan "slå in mig" inan start. Tror inte det är någon som fattar att det är för att jag själv skall komma igång - eller är det så att några läser bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback