Bengt-Erik satte stopp!

Här kommer mailet från Bengt-Erik!
 
Nu är matchen mot P-O avslutad.
Jag började med att enkelt vinna hål 1 och därefter förlora 3 hål.
Det kändes lite jobbigt men man ska aldrig ge upp. Jag vann hål 5-7 för att åter förlora hål 8.
Hål 9 vann jag på par och efter 9 hål var jag 1 upp.
P-O började med vattenbesök på 10:an som han förlorade och på 11:an kom rundans första delade hål.
12:an till mig och hål 13 till P-O.
Hål 14 slutade med en dålig putt från min sida och ny delning.
Därefter kom nerverna eller något med i bilden och jag vann hål 15 och 16 och matchen med 4/2.
Det känns skönt att investeringen i nya klubbor ger resultat.
 
Detta innebär att Willy vunnit gruppen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback