UTE International 2013

Nästa år är det dags för tionde upplagan av UTE International och planeringen är i full gång i och med jubileumsår.

Inom kort kommer årets deltagare att få en "kundundersökning" vad gäller resmål och efter det så kommer resmål att beslutas.

Det finns tre alternativ och det är lite skillnad på resmål och då givetvis även kostnader för resan.

Beroende på resultatet av undersökningen och även arrangörens tankar och funderingar så kan det bli så att det kan finnas platser till denna resa. Vecka fem nästa år är det som gäller och är du intresserad redan nu innan resmålet är klart så slå en signal (jag kommer dock inte att avslöja resmålen).


Sueno 2011

Kommentarer
Postat av: Örebro Janne

Vad spännande, jag gissar på Kina, Florida och Syd Afrika.

2012-06-14 @ 14:35:33
Postat av: UTE

Hej Jan!

Kul att höra av dig och det var ett tag sedan. Visst finns något av resmålen med på din lista men jag säger inte vilket. Återkommer med det.

Har idag varit på en häftig bana och det med kamraterna Lasse, CB och Roger.

Spännande blev det också och lagtävlingen delades på sista efter en skarp spurt av Lasse och Roger.

På återhörande!

Ulf

Postat av: Andrea

Jag vet alternativen, får man följa med som cabby, tolk eller nåt??? Eller nä tror jag drar till Alperna istället :)

2012-06-14 @ 20:57:33
Postat av: UTE

Det gör du rätt i!

Alldeles för många "gubbar" med på dessa resor och de tänker bara på golf. Bättre för dig att glida fram i backarna.

Ha en BRA dag!

Ulf

2012-06-15 @ 06:11:01
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback