Sörmlandsutbytet på Kallfors GK

Igår var det tävling på Sörmlands bästa golfbana och den finns i Kallfors utanför Järna. Trodde när jag gick i mål att jag hade gått på 72 och banans par efter 47 ut och 40 in. Tyvärr dubblar få tvåan, trean och femman men bättre hem med fem par och fyra bogie. Tyvärr hade jag blivit sänkt dagen innan trots att jag hade 36 p och det med anledning att de andra spelade så dåligt på Sundbyholm. Nytt hcp 13,6 och det blev en 73 igår då jag förlorade ytterligare ett slag. Övriga i bollen hade 72 och 74 så det var en bra och trevlig boll jag spelade i. Totalt en nionde plats bland 84 deltagare och på platsen efter kom även igår Owe A och det avgjordes på sista nio då vi båda nu har 13,6 i hcp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback