"Huven"!



Blev i helgen kontaktad av personen som kommit på "Huven". En praktisk pryl som gör att klubborna skyddas lite extra vid flygtransporter. Många är de spelare som kommit till resmålet och drivern varit i två delar. Inte så roligt då man är inriktad på att slå långt och rakt med drivern.

Nu har de som kommer med på årets UTE Internation möjligheten att vara försökspersoner och testa Huven och komma med råd och tips till producenten.

För den som redan nu vill kunna inhandla Huven så är det bara att ni hör av er då jag har kontaktuppgifterna till producenten.

Priset har jag också.


Kommentarer
Postat av: Owe Asplund

Smart innovation - när ni testat den i år kan du väl lämna lite mer info på bloggen om diameter (/passar vilka bagar?), vikt, pris.

/Owe

2012-01-24 @ 08:35:06
Postat av: UTE

Hej Owe!

Här kommer kända fakta som jag fick av konstruktören.

H 36 cm, D 27 cm, vikt 1,3 kg. Priset är satt till 800:-.

Såg bra ut när jag provade den på min bag som du ser på bilderna.

Ännu ingen resenär som nappat på erbjudandet.

På återhörande!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback