Årets tråkigaste runda!



Så här ser baksidan ut på banguiden på den "fina" Stockholmsklubb där jag spelade golf idag.

Var inbjuden till en tävling på banan av en kamrat och det var en H 55 tävling med knappt 50 deltagare. Blev lottad i en treboll tillsammans med två singelhcp som kände varandra väl och kände mig som något katten hade släpat in i bollen.

Det blev inte mycket till samtal och de två "herrarna" pratade mest om sina projekt än här och än där vad gällde golfandet och andra affärer med höga siffror.

Ni kan då förstå hur UTE reagerade och kan ju berätta att det finns mycket skådespelartalang i UTE.

Tackade på green som vanligt och brukar även tacka för den trevliga rundan men det kunde jag inte göra idag, tänkte nästan berätta att det var årets tråkigaste runda men kunde bita mig i läppen.

När vi kollat korten och skrivit under skildes vi och alla njöt nog av den stunden.

Vad gäller golfande så gick det helt ok med hänsyn till förhållandena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback