Hösttouren på Torshälla GK!



Idag var det en ledig dag och då passade jag på att spela Hösttouren på Torshälla GK. Fick gå i samma boll som dessa två trevliga herrar från Strängnäs. Owe C och Christer N som spelar i C resp B klassen.

Spelade helt ok och gjorde 78 netto efter två par, 12 bogie och fyra dubbelbogie. Tyvärr ett antal puttar som inte rullad i utan blev enkla tipin.

Blev en 17:e plats i A-klassen. Christer hade också 78 och det gav en andra plats i klassen av 30 startande. Om han hade varit i A-klassen hade det blivit en 21:a plats. Vem säger att golf är rättvist!

Var Owe hamnade får ni själva kontrollera om ni vill!

Kommentarer
Postat av: Owe Asplund

Grattis

Du var 4:a i A-klassen från Strängnäs-nästan poäng.

Jag spelar efter devicen "vinna eller försvinna" nu i slutspurten - tyvärr blev det det sistnämda...

Ny chans på måndag - Åda/Owe

2011-10-21 @ 09:55:21
Postat av: UTE

Lycka till på måndag!

Tyvärr så är det "kunder" som önskar min närvaro så det blir till att jobba och då hjälper jag ju dig att komma bättre i tävlingen.

Trevlig helg!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback