Spinning på söndagskvällen!

I kväll blev det en timmes spinning på Hälsoskaparna tillsammans med Andrea.

Ett väldigt trampande med pulsklockan på plats. Lika svårt varje gång att hålla pulsen så det blir till att stå mest hela tiden.

Det är två halvtimmespass och efter 30 min så dök en annan U 2 kämpe upp. Kan väl avslöja att han har ett trevligt förnamn och att han slår väldigt långt.

Trodde att han bara ville vara med i 30 min men när jag såg mig omkring så var det fullt i lokalen och han hade hoppat in på en plats som blev ledig efter 30 min.

Frågan är om det var taktik?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Bra jobbat Pappa!

Då ses vi där på fredag?

2011-03-21 @ 13:21:13
Postat av: UTE

Tyvärr!

Då är det middag på Ulfhäll och inte sportdryck i glasen.

Ses snart!

Pappa



Postat av: Andrea

Oki, men då räknar jag med att vi ses där på söndag!

2011-03-22 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback