Siste man!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter moget övervägande anmäler jag mig till U 2 för år 2011. Om man vinner 3 bollar för att man är först borde det vara 6 för den som har is i magen och blir sist?

Jag och Robin Andersson har samma problem, vi kanske inte är spelklara förrän det börjar dra ihop sig mot "slutspel".

Vid lottningen den 14 vet jag mer om jag kommer att kunna spela på 19,2 eller 36+.

Svaret från den siste anmälde i årets U 2 - varför dessa kryptiska svar och kopplingen till GUIF:s storstjärna Robin Andersson är nog knäbytet den 21 mars.

Det blir nog till att sänka sig efter lottningen och de sex bollarna behövs nog inte. De går åt till snabbisarna Ulf D T T och CB varav en av dessa behöver dom extra mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback