Sveriges svåraste golfbana - Sands GK!

Har idag spelat min 97 svenska golfbana och det är den som hittills har varit den klart svåraste!

Sands GK utanför Jönköping.



Fjortonde hålet och det är ett par fyra som har index 17 (jag hade inget slag). Ni står just på tee och frågar er var är fairway? Lycka till!

Så här såg det ut runt hela banan, det fanns vatten också, greenerna var inte platta direkt och det rullad snabbt.

Fick ihop 23 poäng och slog bort tre bollar och jag är nöjd. Tror att det nog är bra om man är singelhcp för att trivas på banan men en upplevelse var det.

Avspelad och tror nog inte att jag åker tillbaka men om någon vill åka dit så hör av er - jag kanske vill ge den en chans till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback