Drömde om min namne D T T!

Igår blev det återigen 15 km skidor som det även blev idag före sändningarna från skid VM!

Under em igår slog det till och blev varmt och soligt och det är ju alltid skönt. Dock inte när man står i skidspåret och det är plus tre och man inte har något fäste men hyfsat glid.

Bara att göra som de stora grabbarna som åker ovallat i Vasaloppet - ta till armarna.

På sista varvet började jag då drömma om min namne Ulf D T T och hans överkropp och ARMAR.

Hade inte suttit ivägen igår och det är ju inte ofta man drömmer om grabbar och speciellt deras armar!

Efter ett tag kom jag dock på vad de kan ställa till det på golfbanan så det var bara att streta på.

Idag gick det bättre då det var minus tre med bra glid och lite fäste där det behövdes.

Kommentarer
Postat av: Ulf Dia-Tsi-Tay

Ha Ha Ha, "vad de kan ställa till med på golfbanan".... Slå långt, menar du? ( ut i skogen ? )

Gillar dig med, Uffe! :-)

2011-02-28 @ 13:45:27
Postat av: Hans

Ni har fina golfkroppar båda två.

2011-02-28 @ 17:39:50
Postat av: elleno

Kolla gärna in dagens video, vad tycks?



kram! :)

Postat av: Annica

haha okej ;P jag drömmer om deras magar.

2011-02-28 @ 17:59:47
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: SaraWhitmore

Hej , vad cool blogg du har!! vad har du gjort idag då??



Kram Sara!!<33 :D

2011-02-28 @ 18:13:08
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback