Glöggolf 2011!



Nio man kom till start igår då PGA hade den årliga glöggolfen. Tävlingen spelades under "perfekta" vinterförhållanden då det var helt snöfritt på banan och inte allt för fruset.

Tävlingen brukades förr i tiden spelas samma dag som lillejul men är lillejul flyttat till lördagar så det finns tid för båda arragemangen utan att stressa. Till och med Örebrojanne kom farande och han hade bara ett mål för dagen och det känner nog de flesta till och gör ni inte det får han väl förklara sig här på bloggen.

Blev en fyrboll med bärande kamrater i förstabollen som vi fem i andrabollen som alla hade vagn inte var långt efter när vi nalkades målet.

Tävlingsledare var Göran, trea fr v, som hade dryck med tillbehör både före, under och efter golfandet.

TACK FÖR ETT UTMÄRKT ARRANGEMANG!

Hur gick det då?

Slog själv till med 79 och tvåan Kent hade 81 och sedan kom övriga glöggolfare. Detta innebär "tyvärr" ytterligare ett golfarrangemang 2012.

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Enda målet var att spöa Ulf, men han hade en bra dag och jag en !?. Jag kommer att ta revansch V05 i Turkiet. Tack för en trevlig dag. Saknade många enligt inbjudan.



Nu skall jag åka till Strängnäs och umgås med barn och bb.

Ha en fortsatt bra helg

2011-12-17 @ 15:36:54
Postat av: UTE

Hej Janne!

Tur att du får en ny chans nästa år och det kommer att bli trevlig. Gäller nu att specialträna och Stefan bjöd igår in mig till simulatorn när vi träffades på GYMMET.

Ha det BRA!

Ulf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback